Tuesday 15 May 2007

Kettős szivárvány






A ma délutáni vihar után este gyönyörű kettős szivárvány volt az égen, és egy hasonlóan gyönyörű naplemente. A képek András barátomat dícsérik, aki továbbra is nagy lelkesen helyettesíti elromlott fényképezőgépem. Lassan ő is indíthat egy légköroptikás blogot, kezdem megfertőzni! Igaz, András?

After today's storm, there was a magnificent double rainbow in the sky, together with a similarly fantastic sunset. I owe thanks to my friend, András, who happily substitutes my camera with his own one, until mine is repaired. Soon he'll start making an atmosheric optics blog, too ;) - he's getting infected.

6 comments:

Ndru said...

Hááát, nem is tudom. Megfertőztél?? Úúúraaam atyáááám...

ww said...

:) Tényleg nagyon szépek, András! (és nagyon jók a képek a blogodon is! Igazán honvágyam lett... )

Ágnes Kiricsi said...

Na jó, szivárványokat meg szép eget eddig is szerettél fotózni... Majd meglátom, hogy állsz a halojelenségekkel ;)

Unknown said...

ez nekem is megvolt :) bár fotót nem csináltam, de baromi szép volt a tegnapi.

Ágnes Kiricsi said...

Kicsit tartottam tőle, hogy nem fog már előbújni a nap a felhők közül, de szerencsére nem így lett. Ritka szép volt!

Ndru said...

Köszi WW. :) Érzékeltem, hogy nemzetközi vizeken is látogatókra akadtam :)